۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۵۸۰۷۷

تلگرام | این هشدار را جدی بگیریم

سراج: هم‌زمان با بازگشت «بندر بن سلطان» اطلاعات نگران کننده‌ای از همکاری عربستان، اسرائیل و آمریکا برای نفوذ دادن تروریست‌ها به ایران و انجام اقدامات خرابکاری مشاهده می‌شود.
سید رضا سراج

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر رضا سراج، کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: بازگشت بندر بن سلطان، پدر تروریسیم دولتی-تکفیری عربستان، به هرم قدرت دربار آل سعود، دارای پیام مهمی در حوزه امنیتی برای ایران و کشورهای منطقه است.

«بندر بن سلطان» رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی آل سعود، طراح و مجری رسمی تروریسم دولتی عربستان در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، پاکستان، یمن، بحرین، مصر و ایران است که ید طولایی در رابطه بسیار نزدیک با مقامات اسرائیلی و آمریکایی دارد. وی از عاملان حمله آمریکا به عراق و از حامیان رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه علیه حزب الله بوده است. در این ارتباط روزنامه ایندیپندنت با استناد به سخنرانی «ریچارد دیرلاو» رئیس سابق سرویس جاسوسی انگلیس، در گزارشی نوشت : «بندر بن سلطان پیش از عملیات یازده سپتامبر سال 2001 میلادی در نیویورک به طور شفاهی به من گفت؛ «بلایی که نازی‌ها بر سر یهودیان آوردند بر سر شیعیان و علوی‌ها خواهد آمد.»

هم‌زمان با بازگشت «بندر بن سلطان» #اطلاعات نگران کننده‌ای از همکاری عربستان، اسرائیل و آمریکا برای نفوذ دادن تروریست‌ها به ایران و انجام اقدامات خرابکاری مشاهده می‌شود. ظاهرا این طراحی از #چهارشنبه_آخر_سال شروع و در سال آینده، برای تغییر محاسبات ایران، باید به نقطه عطف خود برسد./۹۶۹/۱۰۲/خ

ارسال نظرات